رایج ترین خطاهای پکیج و علت آن 09125014907

رایج ترین خطاهای پکیج و علت آن 09125014907

در صورتی که نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری منزل خود دارید می توانید از متخصصین ” آچار” کمک بخواهید. متخصصین و تعمیرکاران خبره ” آچار(09125014907)آمادگی خود را جهت هرگونه خدمات اعلام می دارند. ” خدمات آچار” شامل سرویس کردن و تعمیرات مانند سرویس کردن، عیب یابی و رفع مشکل پکیج  و آبگرمکن های دیواری شما عزیزان در مکان شما می باشد. فقط کافیست در تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه در هر نقطه از تهران استفاده نمایید.

⚪️عدم تولید آب گرم مصرفی و گرمایش

این مشکل رایج ترین مشکل پکیج ها بوده که به علل مختلفی همچون خرابی دریچه، خرابی هواکش، خرابی ترموستات و یا سطح کم آب در مخزن و پکیج بوجود می آید.

⚪️نشت و چکه کردن پکیج 09125014907

این مساله بیشتر ناشی از شل بودن اتصال و یا نشتی لوله است که کم کردن فشار بر روی دیگر بخش ها نیز اثر گذاشته و موجب نشت و چکه کردن می شود. کارشناس برای رفع این مشکل ابتدا باید از محکم بودن اتصالات اطمینان پیدا کرده و یا حفره ای که موجب چکه کردن شده را پیدا کند.

⚪️شنیدن صدای سوت و ناهنجار

اگر پیکج شما در هنگام کار صداهای ناهنجاری مانند صدای سوت تولید می کند احتمالا ذرات آهکی در مبدل حرارتی آن وجود دارد. این رسوبات آهکی به مرور زمان از آب جدا شده و در مبدل حرارتی جمع می شوند که در نهایت می توانند موجب خراب شدن پکیج و رادیاتور می شوند.

👈این رسوبات آهکی موجب کاهش فشار آب می شوند. برای پیشگیری از این مساله میتوانید در سر راه آب پکیج از رسوب گیرهای رایج برای این کار استفاده کنید. این رسوب گیرها و فیلترهای داخل مخزن باید در هر فصل تعویض شوند.

⚪️خارج شدن نور پیلوت

علت اصلی این خطا شکسته شدن ترموکوپل است. ترموکوپل در واقع برای اندازه گیری و تعیین دمای سیستم در آن تعبیه شده است. اگر نور و آتش پیلوت خارج شده احتمالا عایق آن از بین رفته یا مهر و موم پکیج شکسته شده است.

⚪️افت فشار

یکی دیگر از خطاهای رایج در پکیج هاست که به دلیل مختلفی رخ می دهد. این مشکل میتواند ناشی از دلایل خارجی و سیستم شوفاژ دیواری باشد و یا علل داخلی چون آسیب دیدن شیر تخلیه فشار و یا نشتی داخل سیستم باشد.

⚪️یخ زدگی لوله

برای رفع این مشکل پکیج را ریستارت کنید و اگر مشکل حل نشد ممکن است به دلیل یخ زدگی لوله حاوی مواد مایع و دیگر لوله ها باشد.

⚪️رادیاتور گرم نمی شود.09125014907

این مشکل ممکن است به چند دلیل باشد. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا رادیاتورها را هواگیری کنید. برای هواگیری درپوش های رادیاتور میتوانید از آچارهای ساده استفاده کنید. اگر همچنان رادیاتور گرم نشد احتمالا پمپ پکیج آسیب دیده است. ممکن است پمپ پکیج سوخته شده و به دلیل گرفتگی لجن از کار افتاده باشد.

⚪️خاموش شدن خودکار پکیج 09125014907

خاموش شدن خودکار پیج میتواند ناشی از عوامل مختلفی چون کم شدن فشار آب، خرابی ترموستات، منجمد شدن لوله ها و یا خرابی گاز باشد. وجود هوا در داخل سیستم پکیج نیز با ایجاد اختلال در کار پکیج میتواند موجب خاموشی خودکار پکیج شود.

⚪️عدم خروج گرمایش و خاموش نشدن پکیج در دمای مشخص 09125014907

این مشکل نشان دهنده خرابی ترموستات است. اگر دمای از حد تعیین شده فراتر رفت بدون شک ترموستات پکیج دچار مشکل شده و قادر به ارسال دستور قطع کار به مادربورد دستگاه نیست.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *